Tuesday, February 28, 2012

My Anak buah Tunang...

26 Feb 2012 berlangsungnya majlis pertunangan my anak buah dengan Muhammad Hadi yang berasal dari Brunei di Hulu Langat Selangor.Pertemuan mereka bermula di Brunei.Masing2 bekerja di Brunei Airline sebagai pramugari dan pramugara.
Insyallah tahun hadapan bulan 2 ke 3 x silap la mereka akan melangsungkan perkahwinan.
Aku mendoakan mereka dua kekal hingga ke akhir hayat.Jaga diri dan tingkah laku.
Hadi is very soft spoken.Tertib dan sangat menghormati orang tua.Very alim ok..Aishah garang juga but very nice smile.sweet je.


Sambut sekali birthdaynya yang ke 20tahun...
Sangat malu nak ambil gambar ok..ahahhaha



Family perempuan



Assalamualaikum kawan-kawan...
Nak update gigi my baby Adam.Hari ni 28 Feb dia masuk 10 bulan.Still ada 2 batang gigi.Rajin menggigit bila time isap susu.Setiap kali dia gigit, aku tekap muka dia kuat2 kasi lemas.Kalau jerit lagi dia ingat kita main-main dengan dia kan.So bila dia rasa nak gigit dia ingat "ni mesti mama aku tekap muka aku nanti, baik aku x gigit".ehehehehhehe

Makan-Start umur 8bulan 3 minggu dia makan,tupon main-main je.Dua suap dah alihkan muka.Kadang-kadang terasa kecewa,kita dah masak sedap-sedap tapi Adam x nak makan.Sampai sekarang pon dia masih tak berminat nak makan.Addooiii...Tapi alhamdullilah sepanjang hidup dia 10 bulan ni, 2 kali je dia demam. Tu pun x teruk,cuma 38c je suhu dia.Tak meragam,kuat main(panjat-panjat jatuhh...kdang2 terbalik kebelakang eheheheh) dan kuat menyusu.