Tuesday, February 28, 2012

Assalamualaikum kawan-kawan...
Nak update gigi my baby Adam.Hari ni 28 Feb dia masuk 10 bulan.Still ada 2 batang gigi.Rajin menggigit bila time isap susu.Setiap kali dia gigit, aku tekap muka dia kuat2 kasi lemas.Kalau jerit lagi dia ingat kita main-main dengan dia kan.So bila dia rasa nak gigit dia ingat "ni mesti mama aku tekap muka aku nanti, baik aku x gigit".ehehehehhehe

Makan-Start umur 8bulan 3 minggu dia makan,tupon main-main je.Dua suap dah alihkan muka.Kadang-kadang terasa kecewa,kita dah masak sedap-sedap tapi Adam x nak makan.Sampai sekarang pon dia masih tak berminat nak makan.Addooiii...Tapi alhamdullilah sepanjang hidup dia 10 bulan ni, 2 kali je dia demam. Tu pun x teruk,cuma 38c je suhu dia.Tak meragam,kuat main(panjat-panjat jatuhh...kdang2 terbalik kebelakang eheheheh) dan kuat menyusu.

1 comment:

IFA Athirah said...

sama lak kita!kbtulan haritu pn ank buah sy kawen.kawen dlu dri saya.huhu