Thursday, February 25, 2010

Anak Fruit ku kawin 13 dan 20 March 2010

"Anak buah ko nak kawin riena? Biar betul?"
"Ha laaa... nape x percaya? ala selang 3 bulan jee, patu aku kawin la"

yang aku ada attached picture bunga pahar tu untuk wedding depa ni la...
MOHD HAFIDZ B. HAMDAN dengan AMY MOHD SHAH
13 march belah perempuan dekat Dewan Merak Kayangan...
20 March belah lelaki (anak buah aku) dekat KPGA ttdi...

Seronok bukan bila anak buah dah kawin? haihhhh....
Persiapan majlis belah lelaki hampir siap sepenuhnyaa..Cuma takut last2 minit ada je yang tak kena kan? itu dah lumrah...

Aku doakan mereka berdua bahagia hingga ke anak cucu... Amin..



Lepas kawin anak buah aku sambung balik kerja kat Jakarta. Dia dah kerja sana hampir 3 tahun.
so yang si isteri ni tak tahu dia nk ikut ke tak..Sebab dia cakap sayang nak tinggalkan kerja kat Ambank KL nie.... eemmm tak tau la depa nie, harap2 hubungan jarak jauh tak akan ada masalah kan... :)

p/s : maaf yer..cite pasal org lain plak, pasal sendiri x de pon,,,eheheheh....soon soon ek?

11 comments:

phia said...

tu la pasal. cite pasal orang lain jer.. citer kahwin sendiri macam mana erk?? ;p

Riena said...

ala phia..sekali sekala x pe la..eheheheh...
kang kalau kerajinan saya cite ok..sbb malas nk susun ayat nieee

anil lutaze said...

anak fruit awak umo brp? jarak dkt je kan tarikh nye dgn u

Riena said...

anak fruit sama umur awak anil..27.. saya 26...eemm dekat hee.. selang 3 bulan patu saya laa..

PUANSTOBERI said...

hehe. kalo ckp ngan akak, akak tk terkejut sbb anak fruit akak pun sebaya dgn esca. cumanya dia lom kawen lagi la. fuhh..selamat kak reen yg tawen dulu..kalo tidakkk..mesti kena jwb soklan yg boleh menghilangkan sabar. haha!

p/s: ganas giler ni word verify comment kali ni - killer dibaginya,.

fikaryna said...

kalau ryna..nak itut suami...sbb luar msia jauh bangat..huhu..

OpiYa OneL said...

besarnye anak fruit awak? hehee.. sy punye anak fruit sume kecik2 laie.. hehe

Riena said...

kak reen... adik brdik ramai mmg anak fruit pon ramai..lagi2 kalau kita ni bongsu.

ryna- kalau saya of cos ikut suami kan?mana boleh tinggai..

opiya - anak fruit saya mmg smua besar2..dan mereka smua tinggi.makcik dia je kecik

nurarinab said...

hai riena..baju tu kazen arina yg buatkn..kalo u nak i bole bg u no ctc die.die designer,so kalo nk tempah nnt die akn bg u few idea utk buat baju :)

Putri Ramlan said...

wedding awak nak dekat dah ye? :)

Riena said...

dekat dah put...
lagi 3 bulan...hehehhee