Tuesday, December 16, 2008

Hari yang Suram!!

Morning All...
Aku x tau la apa kena dengan aku ari ni, rasa nk marah ada, nak nagis ada, nk jerit kuat2 pun ada. Susah betul nak jga hati orang. Aku dah sehabis baik mungkin dah nk jaga hati orang dan buat yang terbaik, tapi x dihargai. Last-last sendiri sakit hari..Eeeee Geramnyaa...
Kenapa? kenapa mcm ni? Aku wat salah besar sangat ke? aku dah cuba ckp elok-elok tapi kau? Nak marah-marah,nak perli-perli. Then suka bezakan aku dgn org lain. Kalau kau rasa she better than me, so what can i say??
Aku rasa ni nasib aku kot.. Buat baik tapi org x hargai dan lagi nak sakitkan hati aku, ada la...

5 comments:

ATEN said...

dgn spe akak mrh ni ? cuak ow aten bce !

esca said...

seorang kawan..mula2 baikkk dah lama2 ..tension owwhh.. jgn la aten kawan org cmniii

ATEN said...

ow ok. cian akak en. x slh pape, die buat akak cm ni. x de ati prt lngsng ar..

janggut said...

orang yang dia maksudkan tu adalah i.i'm so sori u.

esca said...

maaf mu diterima... len kali jgn wat lagi okey?