Tuesday, December 30, 2008

Friends Wedding AU3 Keramat


Fahmi & Nadia

25hb Dis 2008

Fahmi - 23 tahun berasal dari KL (Keramat)
- Polis

Nadia - 23 tahun berasal dari Melaka
- Warden Penjara Kajang

We all dtg dengan semua berpakaian hitam.Tapi aku tak dimaklumkan pon kena pakai serba hitam.Secara kebetulan pulak aku dtg dgn baju kurung hitam. Macam mak nenek.

Pukul 2 diaorg sanding dan habis semua pukul 4.Karaoke bla bla bla. Mmg sporting habis parents Fahmi.

Sesi bergambar paling best sekali.Mcm biasa,posing sana posing sini. Tiba-tiba ada sorg makcik ni.Kitorg mmg smua x kenal makcik tu dtg dari mana. Nadia ckp makcik ni x betul skit. Asal nk ambik gmbr dgn pengantin mulala makcik ni nak menyelit. Mmg kelakar. Ni ha gambar. makcik ni yang duduk kat tangga tepi sekali yang x de nama tu. Kesian dia..jurukamera pon dh x boleh crop gmbr tu.

eemm.. aku bila lagi ek?sapa nk masuk minang ni!!!

No comments: